Weer thuis - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Desiree Janssen

20 Januari 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Den Haag, 20 januari 2014

Onze reis in Cuba zit er weer op. Voor het eerst in ons reisleven vertrok het vliegtuig een uur te vroeg, waardoor we na 9 uur vliegen onze aansluiting in Parijs makkelijk konden halen (1 uur geplande overstaptijd).
Inmiddels heb ik al een volledige werkweek achter de rug, Jeroen heeft de foto's op de computer gezet en samen hebben we de opgenomen soap-series bekeken. We zijn klaar voor onze volgende reis. Alleen welke bestemming? Gelukkig hebben we een heel jaar de tijd om dit te gaan bedenken...

Hartelijke groeten,
Jeroen en Desiree

• 28 Januari 2014 - 16:12

Tatty:

Hallo Desiree en Jeroen,

Ik heb nog niet alle verslagen goed gelezen, maar in vogelvlucht doorgenomen, maar het is weer
    in heel bijzonder avontuur geworden voor jullie.
    Gelukkig zijn zullie weer heelhuids thuisgekomen en inmiddels hebben jullie al een paar werkdagen erop zitten.

Tot gauw en groetjes
    Tatty