Ceremonies Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Ceremonies Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Ceremonies Bali

Door: Webmaster

16 Januari 2006 | Indonesië, Ubud

16 januari 2006

We kunnen maar even schrijven, over 5 minuten sluiten ze hier.
Na een mooie tocht met prive-chauffeur zitten we nu in Ubud. Het is hier één en al ceremonie, heb je nog maar net een bruiloft achter de rug, dan is er al weer een crematie te zien in de straat: we kijken onze ogen uit.
Volgende keer hoor je meer.
Morgen gaan we richting het oosten van Bali, naar de kust. Dus dat wordt weer op tijd opstaan.
Groetjes
Jeroen en Désirée

• 16 Januari 2006 - 19:26

Jessica:

hoi Jeroen en Desiree

jullie raden nooit wat mij nu weer over komen is. We hebben donderdag een afdelingsuitje gehad wat denk je wat ga ik met twee stappen op de ijsbaan onderuit en een flinke polsfractuur links...hij moest gezet worden donderdag as hoor ik of ik nog een OK moet krijgen ben er mooi klaar mee vooral met de zorg voor Elsa een probleem. Veel plezier daar nog.

• 16 Januari 2006 - 20:06

Olga:

hoi Jeroen en Desiree!

Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Nog een tip, ga naar Padang Bay, als jullie naar het oosten van Bali gaan. Daar zijn meerdere (achter de berg!) mooi strandjes te vinden oa. white beach. Het dorpje zelf ligt ook in een baai. Heb daar een schooltje bezocht erg leuk. Leuk ook al die offertjes op Bali! (Zie je niet op Java). Heel vrolijk allemaal. Veel plezier nog!

groetjes,
    Olga

• 17 Januari 2006 - 12:27

Suuz:

Suuz
    17 Jan 2006 11:22 uur

Hey, weer lekker op reis begrijp ik!!! Leuk zeg. Olga en ik zijn in sept/okt ook op Bali en Java geweest. Kleine tip als jullie naar het oosten gaan. Ga dan zeker ook even relaxen in Padang Bai, waar de ferries naar Lombok vertrekken. Daar zijn een paar hele leuke schattige én relaxte strandjes. Let op dat is niet de hoofdbaai, maar "white sand beach" en "bleu lagoon" beach. Daar voor moet je even over de berg klimmen, vraag maar na in je hotel. Veel plezier nog verder en geniet ervan!!!
    Liefs, Suuz

• 12 Maart 2013 - 14:48

Bullbak:

*/*/*/*/**/*/t*h/uy*/*/*/*/*/*/*/**/*/**--*-*-*-*-*skrjrjkdlfjdghd jhdrftioerhfjkhgiryhghf /*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/ ik kan chinees praten

stome site