Einde Bali, begin Gili-eilanden!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Einde Bali, begin Gili-eilanden!! - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Einde Bali, begin Gili-eilanden!!

Door: Webmaster

18 Januari 2006 | Indonesië, Batavia

18 januari 2006

De reis in Bali zit er bijna op, dag tempels (om de 3 huizen staat er een tempel), dag ceremonies, dag kleurrijke mensen.
Morgen gaan we met de boot naar Gili-air, een eiland vlak bij Lombok. Daar staan alleen palmbomen bij de witte stranden en ..geen internet, dus zullen jullie het even zonder onze verhalen moeten doen. We verwachten hier een paar dagen te blijven en op dinsdag 24 januari 2006 vanuit Lombok, via Jakarta naar Nederland te vliegen. Bedankt voor jullie reacties en wellicht tot de volgende reis..

Groetjes
Jeroen en Désirée

• 18 Januari 2006 - 21:44

Robert En Jacquelinie:

Goede reis terug! tot gauw

• 19 Januari 2006 - 14:00

Erik Van Den Berg:

Dank voor jullie spannende reisverhalen, geniet van de laatste daagjes in de zon op die witte stranden met wuivende palmbomen! Een heel goede terugreis toegewenst en tot snel!
    Erik

• 19 Januari 2006 - 20:07

Ineke En Hans:

Jullie komen dus een week later terug dan wij dachten.Alvast voorspoedige thuisreis....rust even lekker uit en dan komen wij jullie tzt wel 'uithoren' over deze geweldige reis

• 21 Januari 2006 - 09:03

Sandra En Wil:

Hallo Buurtjes, Dit is dus ook ons laatste bericht in de hoop dat jullie dit nog ergens kunnen lezen. Bijna weer deze vakantie om. Zo te lezen prima en leuk verlopen, Lekker uitgerust weer naar huis waar alles goed is, Tot spoedig ziens, Sandra

• 22 Januari 2006 - 21:25

Frans: