Taj Mahal - Reisverslag uit Agra, India van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Taj Mahal - Reisverslag uit Agra, India van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Taj Mahal

Door: Webmaster

28 December 2006 | India, Agra

Agra, 28 december 2006

Beste mensen

De 2 dagen in Agra zitten er weer op. Beetje rondgekeken in Agra en omliggende plaatsjes.
Voor deze keer hebben we een motorriskja gehuurd en in public bus getoerd, kamelen als trekdieren voorbij zien gaan. 's Avonds hebben we al een paar dagen met trui en jas gelopen, bij jullie zal het wel warmer zijn...
Morgen gaan we in een "luxe" bus naar Jaipur, Ratjastan.
Oh ja De Taj Mahal is bij zonsopgang heel erg mooi.

Groetjes
Jeroen en Désirée

• 28 December 2006 - 13:30

Olga:

hoi Desiree en Jeroen!

Heel erg leuk om wat van jullie te horen! Heerlijk weer op reis. Suuz en ik zijn ook in India geweest.
    Ik weet niet wat jullie van plan zijn, maar een aanrader is zeker wel een tocht door de woestijn
    opo een kameel
    met overnachtingen in de open lucht!!

De andere kant op ligt de stad Varanasi, met de heilige Ganges (met wassende vrouwen, koeien, burning ghats enz). Daar kan je echt uren naar kijken.

Heel veel plezier nog!!!!!

groet,
    Olga

ps. Suuz vertekt morgen voor een maand naar Zuid-Afrika!

• 28 December 2006 - 13:50

Jannes:

Foto's foto's foto's!! Foto's foto's foto's!! Foto's foto's foto's!! Foto's foto's foto's!!

• 28 December 2006 - 13:58

Frank:

Ik krijg spontaan weer zin om weg te gaan!!

• 28 December 2006 - 19:10

Erik Van Den Berg:

Hoi Jeroen en Desiree,

Wat beleven jullie weer een bijzondere dingen tijdens jullie reis. Erg leuk dat jullie deze ervaringen met ons willen delen.
    Nog heel veel plezier en ik wil jullie alvast een heel goede jaarwisseling toewensen!
    groeten Erik.

• 29 December 2006 - 13:36

Els En Ron:

Hoi Desiree en Jeroen,
    Ik geniet weer mee hoor met julie reis. Echt koud is het hier niet dus je zal wel gelijk hebben dat het hier warmer is dan bij jullie. Alvast een goede jaarwisseling gewenst van ons 2tjes.
    Groetjes, Els.

• 29 December 2006 - 14:09

Geert:

namaste!!!
    shanti shanti aan het reizen dus.
    is jaipur nu rose of blauw?
    chello to puskar?

• 30 December 2006 - 19:37

Summer:

Hi Desiree & Jeroen,
    Sounds like you are having a great adventure in India. Hope your bags got sorted out OK. Is the Taj Mahal as amazing as they say it is?
    Lots of love
    S