Voorbereidingen Zuid-India - Reisverslag uit , van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Zuid-India - Reisverslag uit , van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Zuid-India

Door: Webmaster

12 December 2008 | ,

Den Haag, 12 december 2008, 14.15 uur

Beste mensen

Terwijl Jeroen nog de laatste werkzaamheden doet voor Memory Productions, kan ik me voorbereiden voor onze vakantie in Zuid-India.
Vorige week hebben we onze vaccinaties gehaald bij mijn collega's van de Travel Clinic van KLM Health Services in Den Haag, onze reismedicatie is aangevuld en zowaar mijn rugzak staat al klaar!

De site van het ministerie van Buitenlandse zaken : in verband met een verhoogde terrorismedreiging wees extra waakzaam en vermijd drukke lokaties; geen negatief reisadvies voor Mumbai.
Al waren we toch al niet van plan om in onze route op te nemen:
de twee bekende vijfsterrenhotels (Taj Mahal en Trident Oberoi) in Mumbai waar is geschoten en hotelgasten gegijzeld geweest zijn, het blijft wel spannend om straks in die stad rond te lopen!

Enfin we hebben tsunami in Sri Lanka en vulkaanuitbarsting in Mexico overleefd, tijdens ons bezoek aan Myanmar december 2007 was het rustig na de opstanden van de monnikken, Jeroen is nog maar net een paar maanden terug van Bangkok, waar nog een week geleden de luchthaven werd bezet..

Ons reisprogramma:we snellen dit keer door Mumbai richting Goa voor een tocht tussen de krokodillen en natuurlijk willen we wat kleur opdoen op het strand...

A.s. zondag 14 december vertrekken we om 17.00 uur van Schiphol, via Londen Heathrow en hopen de volgende dag om 11.25 uur in Mumbai aan te komen.
N.B. Om iedereen gerust te stellen: we gaan met een Indiase vliegmaatschappij: Jet Airways...

Tot mails he. (via ons gastenboek of jeroendesiree@yahoo.com)

Hartelijke groeten van
Jeroen en Désirée

• 12 December 2008 - 15:27

Henriette:

Hoi Desiree,

jouw rugzak staat al klaar, schrijf je. Maar is die ook al vol, of moet je nog inpakken?

Inderdaad zitten jullie nogal vaak in een gevarenzone, maar het lijkt erop dat alleen Nederland nog veilig is. Voor hoe lang?

Hoe dan ook, wees voorzichtig allebei, heb een heel goede reis en ga vooral met volle teugen genieten!

hartelijke groet,
    henriette