Vakantie Maleisie/ Borneo 2009/2010 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Vakantie Maleisie/ Borneo 2009/2010 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Vakantie Maleisie/ Borneo 2009/2010

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 December 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Kuala Lumpur (KL), 17 december 2009, 16.00 uur

Beste mensen

Gisteren zijn we om 11.20 uur uit Amsterdam vertrokken (bijna 1 uur vertraging), vanmorgen om 8.10 uur plaatselijke tijd in KL aangekomen, een paar uurtjes op de plaatselijk markt shoppen -horloge 20 RM = 4 Euro, zonnebril 18 RM = 3,5 Euro) daarna een paar uur geslapen en nog steeds heb ik een visioen midden in een werkvakantie te zitten....

Het afgelopen weekend had ik alle tijd genomen en met slechts 1 afspraak per dag buiten deur, was ik zondagavond gepakt en gezakt. Echter 2 drukke werkdagen, tot 's avonds laat nog ff wat afronden en tussendoor nog aangifte doen van inbraak in mijn zakelijk auto en het verwerken van het feit dat ik benzine i.p.v. diesel in deze auto had gegooid, zou ik eindelijk van een rustige vakantie gaan genieten.
Dat was me niet gegund: in het vliegtuig werd ik regelmatig uit mijn slaap gezekt, was het niet voor een mede passagier die regelmatig naar het toilet wilde, dan werd ik wel-met een uiters vriendelijk glimlach- door de Aziatische stuwardes wakker geschud voor de lunch en ruim 4 uur voor aankomst voor het ontbijt. Ook 's middags tijdens mijn middagslaapje op mij kamer, gebons op de deur, of ik nog ff de openstaande rekening 2 RM=0,50 Eurocent wilde betalen voor het gebruik van internet, want de alleraardigste receptioniste van ons guesthouse Backpackers Travelers Inn wilde de kas om 15.00 uur afsluiten i.v.m. einde van haar dienst voor die dag.

Maar verder..heb ik vele vriendelijke mensen gezien hier in Maleisie en in het vliegtuig, leuke markt, schone straten -lijkt wel op Signapore-, dus heb ik er alle vertrouwen in dat in deze vakantie helemaal goed gaat komen.
Vanavond gaan we naar de bar van ons guesthouse op de topfloor drinken op de goede afloop. Morgen om 7.00 uur zullen we in de rij staan om 1 van de duizend gelukkigen te worden die dagelijks de Pretronas Twin Towers ingaan om de stad KL vanuit de top te bewonderen.

Hartelijke groeten,
Desiree
en natuurlijk van Jeroen, die vanmiddag zijn slaap nog steeds aan het inhalen is...





  • 17 December 2009 - 09:13

    An Theo:

    Hoi
    Vliegen is niet altijd leuk maar bittere noodzaak om het daar naar je zin te hebben onze reis was te gek maar wat jullie nu doen klinkt ook goed zeker als je weet dat het hier gesneeuwd heeft en er nog meer aankomt veel plezier en mooi weer. goede feest dagen.

  • 17 December 2009 - 10:15

    Jannes:

    "horloge 20 RM = 4 Euro, zonnebril 18 RM = 3,5 Euro"

    Ik lees kerstkadotjes!!!

    Veel plezier!!

  • 17 December 2009 - 10:40

    Els En Ron:

    He jongens, te gek hoor alweer op reis. geniet ervan en zet je werk maar snel opzij. Ik zie uit naar al je verslagen. Alvast heel fijne feest en reisdagen.

  • 17 December 2009 - 11:13

    Sandra:

    Wasnog bij jullie aan de deur om goede reis te wensen maar jullie zaten al in de lucht! Vanochtend een prachtige witte wereld. Met Kerstmis ben ik 3 dagen weg maar daarna blijf ik braaf op jullie bezittingen passen. Liefs Sandra

  • 17 December 2009 - 12:27

    Jaap:

    Een uurtje vertraging bij zo,n verre reis valt mee.Hier sneeuwd het, mooie witte wereld. Nog fijne vakantie.

  • 18 December 2009 - 10:13

    Suzanne Vlaar:

    Weer lekker op pad lees ik, wat leuk!
    Ik ga zelf ook weer op pad. 1 Feb vertrek ik voor 5 maanden naar Zuid-Amerika!
    X Suuz

  • 18 December 2009 - 10:28

    Ineke Groenheijde:

    ha dees en jeroen.

    Inmiddels wel een beetje uitgeslapen...... ???
    Las dat jullie een uur vertraging hadden op Schiphol.
    Hoop dat Hans en ik a.s. zondagochtend om 7.05 uur wel op tijd de lucht ingaan naar Malaga !
    Lekker rustig vanaf het kleinschalige Rotterdam Airport.
    We gaan voor 16 dagen even naar Nerja.
    Laptop gaat niet mee ; dus jullie reisverhalen lees ik vanaf 4 jan. 2010 weer.
    Groetjes
    Hans & Ien

  • 19 December 2009 - 00:06

    Trudyy:

    wat een verschil hier sneeuw, geweldig net Anton Pieck en jullie in korte broek , ben veilig thuis van avond rondje over bevroren wegen , maar ook dat had wat!!!geniet van alle goeds trudyyy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 84292

Voorgaande reizen:

27 December 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: