Tussenlanding Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Tussenlanding Frankfurt - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Tussenlanding Frankfurt

Door: Desiree Janssen

Blijf op de hoogte en volg

12 December 2012 | Duitsland, Frankfurt am Main

Frankfurt, 12-12-12

Terwijl Jeroen zakjes oploskoffie bij de plaatselijke middenstand probeert te scoren, geniet ik van een overheerlijk latte macchiato, die in de gebruikelijke Duitse grose hoeveelheid is opgediend, hier op luchthaven Frankfurt.
Ik heb jullie zoveel te vertellen over onze voorbereidingen, maar de teller van geldmachine verbonden aan deze computer gaat zo snel met nog twee munten van 10 cent naast me...
Dus hou ik het nu bij de reisplanning voor vandaag en morgen: over ruim een uur gaat ons vliegtuig naar Doha en komt vannacht aan, een paar uur slapen op de plushe banken - daar zijn de Arabieren beroemd mee - en dan door naar Denpasar op Bali. Totaal is de reisduur:
36 uur ... en dan zegt men dat vakantie ontspanning is!

Ik zie Jeroen al in mijn ooghoeken verschijnen, het vlieguig wacht.
Tot gauw.

Jeroen en Desiree

  • 12 December 2012 - 17:33

    Martin:

    Hoi Desirée en Jeroen, Bedankt voor dit eerste verslag. Ik wens jullie een goede reis verder en ben benieuwd naar de rest van jullie trip door Indonesië. Geniet en hati hati, Martin

  • 12 December 2012 - 18:02

    Suuz:

    En weer zijn jullie lekker op pad voor de feestdagen. ;-) Heerlijk! Geniet ervan!!!

  • 12 December 2012 - 20:35

    Tatty:

    Fijne vakantie en geniet ervan en van het mooie weer. Wanneer komen jullie weer terug?

  • 13 December 2012 - 05:48

    Henriette:

    Toch 36 uur?
    Dat was toch inclusief het tijdsverchil?
    Nou, ben benieuwd!
    liefs & groet,
    Henriette

  • 13 December 2012 - 23:33

    Riny:

    Hallo Desiree en Jeroen, Heel veel plezier en een goede reis.
    Geniet ervan. Lees jullie verslagen graag.
    Groetjes Carl en Riny

  • 14 December 2012 - 04:35

    Desiree:

    36 uur reizen? Ja, ik maakte gebruik van de vrijheid van de schrijver om het verhaal meer tot ieders verbeelding te laten spreken... De reisduur viel me toch mee, ondanks de gratis extra tussenlanding in Singapore waren we om 18.30 uur locale tijd in Dempasar. (de dag hievoor waren we om 8.55 al vertrokken vanaf Amsterdam) . Voor mijn gevoel waren we al al 1 1/2 dag onderweg, maar was het feitelijk 24 uur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Frankfurt am Main

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 84270

Voorgaande reizen:

27 December 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: