Vroem Vroem - Reisverslag uit Jodhpur, India van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Vroem Vroem - Reisverslag uit Jodhpur, India van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Vroem Vroem

Door: Webmaster

11 Januari 2007 | India, Jodhpur

Jodhpur, 11 januari 2007

Vroem, vroem, werkte vaak bij mijn kameel, als ik even wilde racen. De ellende alleen was dat die van Jeroen ook mee ging rennen en je weet die broze botjes van Jeroen...

Het was fantastisch: Drie dagen lang op een kameel door de woestijn (de derde dag met jeep was voor ons zeker geen optie): de ruimte, de rust en stilte.
In de open lucht , geweldige sterrenhemel, na het kampvuur , beschut liggend achter een kamelenzadel de nachtkou trotserend op onze "upgraded" slaapplaats.
Kortom dit hadden we niet willen missen.

Nu zitten we weer in Jodhpur, vanwege vroem-vroem-spierpijn kan ik nog maar een paar stappen doen en ook mijn maag heeft de gehele dag al geprotesteerd. Met Jeroen gaat het beter, maar die wist tijdens de tocht wel de rem van de kameel te vinden.

Inmiddels hebben we ons voorbereid op Varanasi: dekens gekocht om de 24 uur in de trein te kunnen overleven.
Morgen vertrekken we om 9.15 uur. Wordt vervolgd...

Jeroen en Desiree

• 11 Januari 2007 - 14:31

Jannes:

back to basic, klinkt wel heel erg vet! succes in de trein!

• 11 Januari 2007 - 20:37

Summer:

Hi Desiree & Jeroen,
    Sounds like you are having a fantastic time! Bet you'll have lots of great photos when you get back. Keep enjoying your 'avontuur groot'!
    Liefs, Summer

• 12 Januari 2007 - 10:53

Frank:

Varanasi staat erg hoog op mijn "verlanglijstje" ben erg benieuwd!

Geniet!

• 13 Januari 2007 - 14:22

,Sandra:

Jammer, jammer ik krijg geen spannende verhalen meer van jullie. Zit nu bij Rehannah te lezen en te schrijven e mail verhaan@wanadoo.nl Veel plezier nog Sandra

• 13 Januari 2007 - 22:42

Ineke G:

alweer een belevenis.....maar wat een kameel en vroem-vroem nu met elkaar te maken hebben , mag je me thuis nog een keer uitleggen.
    Veel succes met de treinreis !

• 14 Januari 2007 - 10:57

SANDRA:

Wat blijkt? Geen aankondiging meer, maar via "stinken" heel toevallig al jullie avonturen gevonden! Leuk en soms herkenbaar! Dandra

• 14 Januari 2007 - 13:32

Sanne:

Ha die dees en pa,
    Jullie hebben al het nodige weer meegemaakt. Leuk om te lezen. Gelukkig komen er dit keer geen schietende mensen of militairen in jullie verhalen voor. Jullie kunnen nog een week genieten van India, maar dan wacht het mooie Nederland met zijn gezellige inwoners weer op jullie. Daarom dan ook dit berichtje. Het lijkt me veel gezelliger om zondag even langs te komen om de verhalen te horen i.p.v. zaterdagavond op Schiphol. = goed?