Vertek naar Zuid-Afrika/Mozambique - Reisverslag uit , van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Vertek naar Zuid-Afrika/Mozambique - Reisverslag uit , van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Vertek naar Zuid-Afrika/Mozambique

Door: Desiree Janssen

22 Juli 2011 | ,

Den Haag, 22 juli 2011.

Beste mensen

We zijn de laatste uren aan het aftellen voor onze droomreis naar Zuid-Afrika, gewonnen bij Wereldcontactreizen.

Zowaar mijn rugzak staat al gepakt, terwijl Jeroen nog druk bezig is om zijn de spullen bij elkaar moet zoeken.

We hebben in principe al een route uitgestippeld:
Vanavond om 20.15 uur vertrek vanuit Schiphol, via Frankfurt naar Johannesburg in Zuid-Afrika, daar met huurauto naar Krugerpark naar Sefapane lodge voor een paar dagen. Vervolgens naar Mozambique, naar Maputo en de kustplaatsen Inhambane en Vilancolos, tenmiste als dat gaat lukken met onze 2-wheel drive auto en de slechte wegen in Mozambique..
Het wordt zeker een avontuur!

We houden jullie op de hoogte.

Hartelijke groeten,
Desiree

(ook namens Jeroen, die ik inmiddels hoor zuchten: "Wat zit er nu meer in de rugzak, dan de vorige keer? Er kan "nu al niets meer bij!)

• 22 Juli 2011 - 10:57

Riny:

Heel veel plezier en een fijne vakantie gewenst!
    Groetjes,
    Riny

• 24 Juli 2011 - 17:45

Jannes:

Have fun! - we missen meer fotos op de website :)

• 26 Juli 2011 - 21:16

Trudy :

geniet van de warmte,wij hebben pieterburen gehaald!!!!groetjes trudyyy