Schiphol, op weg naar India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Schiphol, op weg naar India - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Schiphol, op weg naar India

Door: Webmaster

23 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Schiphol, 23 december 2006, 17.35

Beste mensen

Nog even en dan stappen we in het vliegtuig naar India, New Dehli.
We hadden thuis al onze plaatsen in het vliegtuig gereserveerd, dus het was alleen nog maar de bagage afgeven. Van de dame van de incheckbali hoorden we enthousiaste verhalen over India, dus dat zit wel goed.
Maar het meest belangrijk is, dat de mist is opgetrokken weg van het vliegveld Heathrow in Engeland, waar we over moeten stappen! De afgelopen 3 dagen waren er al de nodige vluchten afgelast.
Jeroen is nog even wat spullen aan het kopen voor zijn nieuwe digitale camera.

Gisteren zijn we toch maar wat spareribs gaan eten, want hoe dat in India zal zijn, is nog maar de vraag...
Wordt vervolgd.

Tot gauw.

Groetjes
Jeroen en Désirée

• 24 December 2006 - 05:24

Colin En Margot:

VEILIGE VLUCHT EN GENIET VAN EEN PRACHTIG LAND.
    FIJNE KERSTDAGEN VAN ONS

• 24 December 2006 - 17:43

Henriette Faas:

Lieve Jeroen en Désirée

Inmiddels zitten jullie al op de plaats van bestemming en hoop ik dat jullie zonder al te veel vertraging zijn gearriveerd en dat het meevalt met de jetlag en de cultuurshock.

Heel veel plezier en mooie momenten om van te genieten!!!

Ik ga jullie weer helemaal volgen...

Veel liefs,
    Henriette

• 26 December 2006 - 10:39

WIL En SANDRA:

Het strijkijzer was uit het stopcontact!! Dachten even dat Jeroen zijn paspoort vergeten was!! Verder het huis geínspecteerd, alles in orde! Geniet en tot volgende bericht