Vliegtuig naar Delhi net gered, wel zonder bagage! - Reisverslag uit Delhi, India van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Vliegtuig naar Delhi net gered, wel zonder bagage! - Reisverslag uit Delhi, India van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Vliegtuig naar Delhi net gered, wel zonder bagage!

Door: Webmaster

24 December 2006 | India, Delhi

New Delhi, 24 december 2006.

Beste mensen

We zijn in India aangekomen, maar vraag niet hoe..
Op Schiphol waren we nog heel relax, maar het begon al met de vraag van Jeroen: "Heb ik de stijkijzer wel uitgezet?" Snel naar een buurvrouw gebeld, die zou wel inspectie thuis houden.
Vervolgens hoorden we bij het aan boord gaan van ons vliegtuig, dat er vertraging was. Inmiddels was dat opgelopen tot ruim 45 minuten, voor ons restte slechts 30 minuten om van het ene naar het andere vliegtuig te rennen op Heathrow. We kregen zelfs een voorkeursbehandeling van het personeel van ons vliegtuig, mochten in de businessclass zitten, zodat we snel over konden overstappen in Londen... jawel: het lukte, met wel een paar kilo's lichter, wat is dat vliegveld Heathrow toch groot. We hadden nog wel geluk, dat we in dezelfde terminal moesten zijn!.
De vlucht ging voorspoedig, we kwamen om 10.30 uur plaatselijke tijd in Delhi aan, maar toen hoorden we dat onze bagage het niet had gered!
Dus nu zitten we vast in Delhi. Morgen (eerste kerstdag)gaan we naar de kerk, wellicht dat het terugkrijgen van onze bagage wordt bespoedigd...
Het klinkt allemaal erg negatief, maar we hebben het erg naar onze zin, ons bewegend tussen de heilige koeien, riksja's en taxi, bussen en heel veel mensen.
De kerrie's smaken goed en zeker voor Jeroen de illegale biertjes uit koffiemokken!

Groetjes
Jeroen en Desiree

• 24 December 2006 - 17:49

Henriette:

Ik had net een reactie op de bericht geschreven toen deze verscheen, dus kan ik meteen lezen dat jullie goed zijn aangekomen.

Maar o, wat jammer van die bagage. Daar moet het wel bij blijven, hoor!

Verder maar lekker genieten, maar dat kan ik met een gerust hart aan jullie overlaten.

liefs,
    Henriette

info@uitgeverijdebrouwerij.nl

• 24 December 2006 - 17:51

Henriette:

Correctie:

Ik had net een reactie op je vorige bericht geschreven toen... etc

• 26 December 2006 - 11:01

WIL En SANDRA:

Weet je dat strings en ander pikant ondergoed redelijk goedkoop te koop is in Delphi, zoek het rijke stadsdeel op! Sterkte het sal reg kom! SAN en WIL

• 28 December 2006 - 09:25

Carla:

Het klinkt te gek, die vakanbtie.

Geniet ervan!!