Aan de vooravond van onze vakantie in Cuba - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van jeroendesiree - WaarBenJij.nu Aan de vooravond van onze vakantie in Cuba - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van jeroendesiree - WaarBenJij.nu

Aan de vooravond van onze vakantie in Cuba

Door: Desiree Janssen

15 December 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Den Haag, 15 december 2013

Beste mensen,

Het wonder is geschied: ruim 12 uur voor vertrek staan onze spullen gepakt en is ons huis spick en span. Zou mijn sapkuur na een volle week nu nog doorwerken? Geen stress, relax...

Voor deze keer gaan we gebruik maken van tram en trein om naar Schiphol te komen. Morgenochtend stipt om 6.15 uur zullen we ons opstellen bij de tramhalte Mozartlaan. Dus wie ons wil uitzwaaien is hierbij van harte uitgenodigd.

Vertrektijd vanaf Schiphol: 10.45 uur; dit keer hebben we een rechtstreekse vlucht van de KLM. Als we na zo'n 12 uur in Havana aankomen, zullen we met een klassieke auto worden opgewacht. Wat een straf :-)
Ariël, een Cubaan, muzikant én vriend van een collega van Jeroen zal ons helpen om de geheimen van Havana te ontdekken.

Voor nu wensen we jullie alvast hele fijne feestdagen toe, want het kan zo maar een paar dagen tot weken duren, voordat jullie wat van ons horen...

Hartelijke groeten
Jeroen en Desiree

• 15 December 2013 - 23:55

Riny:

Een hele fijne vakantie en goede reis.

• 15 December 2013 - 23:56

Robert En Bart:

Dag Jeroen en Desiree,

Wij wensen jullie een fantastische reis. Geniet van alles wat je ziet en meemaakt en kom veilig weer terug. Ook voor jullie alvast fijne feestdagen en een knallende start van het nieuwe jaar.

groeten,
    Robert en Bart

• 16 December 2013 - 00:21

Lida Van Houten:

Ha Jeroen en Desiree,

ik kom net zelf terug van Schiphol....uit Zwitserland! Uitzwaaien dan maar per mail!!!

ik wens jullie een hele fijne vakantie, leer maar lekker salsadansen en geniet ervan!

Felices Fiestas!

chau, Lida

• 16 December 2013 - 08:53

Hans:

Jeroen en Desiree,
    ik kijk weer uit naar jullie verhalen en belevenissen!!
    groeten,
    Hans
    www.actiefindetropen.nl

• 16 December 2013 - 09:12

Olga:

Heerlijk ! Klinkt goed. Weer ontzettend veel plezier. GENIET !

• 16 December 2013 - 18:44

Jannie:

Hee die Jeroen en Desiree,

Geniet van Havanna en van de rest van Cuba natuurlijk! Lekkere muziek, vrolijke mensen ( ondanks de armoede) en als je een auto hebt, veel lifters meenemen anders moeten ze soms een hele dag wachten op de bus, kun je ook nog even met ze praten in de veilige omgeving van de auto.

BVen benieuwd naar jullie ervaringen, zien jullie snel weer als het weer zeilweer wordt.

Goede reis,

Liefs Imko en Jannie

• 17 December 2013 - 15:28

Martin:

Ha lieve vrinden,
    Een goede tijd op Cuba gewenst en ik kijk weer uit naar jullie belevenissen en verhalen!
    Een warme groet uit Scherpenzeel, Martin